Gå til innhold

Flere med "fri" fra barn nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi reiste til pappaen sin igår og her sitter jeg...

Ingen hjemme å være sammen med, alle er på ferie.

Ni-trist!

Og "alle" sier, du får slappe av og kose deg... Why??? Jeg er da ikke sliten av å være sammen med ungen min vel? Æsj, no dritt å være aleine...

Hva finner dere på da???

*renger inspirasjon* ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge blir hun borte da?

Jeg er i samme situasjon,helt alene hjemme,begge ungene hos sin far i 2 (!!!) uker... Alle rundt meg er på ferie,og jeg sitter her. NI TRIST!!!

Og det samme sier folk til meg,kose deg,nyte tiden og slappe av. Hvorfor? Jeg ville heller kost meg og nytt tiden om jeg var sammen med barna,kunne reist på stranda,små utflukter eller badet i bassenget med dem... Mye hyggeligere=)

Jeg skulle jobbe idag,men fikk akutt diare og oppkast,så jeg fikk ikke lov å komme på jobb:(

Ellers sitter jeg da på DIB,nettet ellers,vasker,rydder,leser blad,kjøpte meg DVD igår som jeg såg på... Soler meg...

Vi trenger nok inspirasjon begge to=)

Klem

Skrevet

Hun blir borte til onsdag...*sukk*

Vi har delt opp fars 2 uker, så nå er de snart overstått og hun er "min" på fulltid igjen..hehe ;)

Vært å kjøpt meg en DVD jeg også nå, så får kose meg med god mat og film jeg også, OG en flaske hvitvin :o)

Stakkars deg som er syk i denne varmen da! Ikke noe særlig vel... :(

Håpe du blir frisk fort da! :)

klem, HI

Skrevet

Hm jeg benyttet langfri helgen min til en tredagers på byen med gode venner,karaoke, middager, cafeer, shopping, koselige vors og trivelige nach:)

Skrevet

Ja,men den lista di funker ikke for alle. For min del,så ble det der for dyrt desverre:(

Alt kostet penger jo...:(

Hilsen 2 anonym,ikke hi.

Skrevet

Skjønner at dere savner ungene når de er borte. Men utsagn som å nye det å slappe av er jo helt riktige. Det betyr ikke at man er sliten og ikke heller vil være sammen med ungene sine, men alle - aleneforeldre OG samboere/gifte har godt av litt alene tid!

Det er jo knallvær, så ta en tur på stranden alene, slikk sol, bad uten å ha øynene på barnet(a) hele tiden.

Les en bok

se en film eller ti :)

gå tur

bruk tiden til å få shinet leilighet/hus skikkelig

få orden på bilder du ikke har rukket få inn i album

dra på sightsing til lokale severdigheter

besøk familie/venner - ikke ALLE er på ferie :)

pakk bort gammelt tøy/leker og gi det til Frelsesarmeen e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...