Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg møter en mann, jeg gir opp,,, Har mistet helt troen på at det finnes noen skikkelige seriøse der ute, som ikke bare er ute etter sex liksom... Jeg føler det ser virkelig helsvart ut,,,For i og med at jeg har blitt brent noen ganger blir jeg skeptisk til alle, og forsvarsmekanismen slår inn for full rulle... Selvtilliten stuper et hakk for hver drittsekk jeg havner bort i,,,, Jeg makter ikke mer snart, vil bare ha en skikkelig gutt som virkelig bryr seg, og som vil ha meg like mye som jeg vil ha han.... Men det er nok en smule for mye forlangt her i verden...SUKK::::......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå