bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Så deilig;) Bare en uke igjen til 3 mnd da! yey Noen flere?
luskis Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er også 11 uker i dag og kan ikke vente til den neste uken er over- har vært noen lange uker :-)
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Er 11+3 Jeg syns tiden går kjempe fort !
smilan Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 er 11+5 i dag, syns tiden går litt for og litt sakte... om 30 uker er jeg fødeklar....
Bella Swan Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er 11+2 i dag, gleder meg til å hoppe over til 2.tri!!!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Jeg syns tida har gått treigt.. Men samtidig er det mye som har skjedd;) Snart 3 mnd:D helt vidunderlig;) Stor mulighet for at dette går bra iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå