jente Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Vi skal ta oss en handletur på Majorstuen, tenkte å spassere litt der ,,, Nyte det fine været, og se hvor langt jeg kan gå før vannet i kroppen tar overhånd,,, Pølsefingre og pølsetær... Så skal jeg rydde litt i klær og stelle litt i huset.. Det er planen i hverfall.. Ungene vil jo bade, men det orker ikke jeg om dagen, jeg sitter på terrassen og under markisen og har det fint der... Så mannen min tar med ungene slik at den får kjølt seg ned litt i det fine været,,, Det er varmt, men det er jo bedre at det er sol en at det skulle regne, da synes jeg dagene går sakte.. Ha en fin dag alle sammen:) God lørdag!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Heihei! Idag blir det å slappe av på verandaen uti sola, og på kvelden skal jeg beise terasse-gulvet ute. Så slik blir min dag, hehe..
jente Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Ja, beise tar jo på da,, Da er du fink må jeg si,, HA en fin dag i varmen, og god lørdag..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hehe, ja det må gjøres;) Liker å få slike ting gjort selv, men nå er jeg lei! Har malt og beisa en 40 kvadrat-meters veranda, så det sier vel sitt:P Men så blir det bra resultat!
jente Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Ja, det er alltid litt slit, men når man ser hvor bra det blir så er slitet glemt.. Blir vel samme som å føde, det gjør vondt, men når barnet ligger på magen er det meste av det vondt glemt.. He he,,,
KaWi Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Så lite som mulig =P... Har blitt forkjølet, spør meg ikke hvordan det er mulig, så tiltakslysten er på bunn! Og tåler varmen svært dårlig, så det blir kun klesvask i dag, før vi skal til mine foreldre og spise i kveld. Gleder meg masse til det! Reker, krabbe og hummer =) DET er snaddermat det! Og vet at det bare er det hvite krabbekjøttet jeg kan spise, derfor er det innhandlet krabbeklør til meg =D Ha en toppers lørdag, og kos deg du også =)
jente Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2008 Hørtes helt herlig ut å komme bort på middag,,, Ha en fin sommerkveld og kos dere med sjømat,,
Resilience Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 I dag er jeg hoven overalt og skal bare på sjøen med min kjære. Bade og lese bok! Ha en herlig dag, søte damer!
*min lille sin!* Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 hei hei folkens jeg skal til arkaden i skien å shoppe sammens med samboer og søskenbarn;) er ganske hoven i fota så vi skal bade etterpå tihi
Lille Luna Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Vi skal spise en lang, lat frokost/lunch nå, også har jeg skikkelig sjokoladekake cravings idag, så jeg skal bake. Også har jeg noen merkelige murringer som er vondere/anderledes enn de jeg har hatt før, så jeg håper det blir fødsel idag;-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Planen i dag var å være på stranden og bade mest mulig.. Er skikkelig badeløve, så hadde gledet meg veldig til disse dagene. Fikk tegningsblødning + murringer i natt, så da må jeg jo holde meg unna bading.. Typisk!! Så da ble det til at jeg sov lenge, lang lunsj med mannen på Lysaker Brygge. Sitter nå å sløver i stua med beina i to bøtter med isvann og venter på at vi skal grille litt senere i ettermiddag! Ha en fin fin lørdag :-))
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 har faktisk maktet meg ned til stranden i dag å badet i sjøen,d var digg,.men klarte ikke ligge lenge i solen..ble rastøs å gikk til mamma å badet i bassenget der,d var nydlig..så jeg har helst holdt meg uti d våte element i dag.. nå skal jeg og samb kose oss med taco..eldstemann er på ferie hos farmoren,mens yngste jenta skal snart i seng ,etter å ha bed om d selv,hehe ,hu er helt skutt etter mye bading og sol:) så da blir d å slappe av i stolen resten av kvelden.. gruer meg til å legge meg for natten,bekkenet er vondt,men d blir helt for jæææ når jeg legger meg ned ..skremmende hvos vondt d kan bli.. så d blir vel paracet i kveld og:( får dårlig samvittighet for å knaske i meg tabl nesten hver kveld..men hva skal jeg gjøre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå