Gå til innhold

Planer for dagen og helgen da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg skal i bryllup til et vennepar i dag. Barna er med farmor og bestefar på hytta og kommer ikke hjem før tirsdag (de dro i går). Deilig med en slik helg av og til.

 

GOD HELG ALLE SAMMEN:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir sikkert gøy det :o) vi skal på stranden idag,gleder meg. ellers blir det vel god mat og film ikveld..imorgen aner jeg ikke,vurderte en tur i kongeparken.. kose dere masse da :)

Skrevet

Skal nyte knall været, med å først gjøre litt forskjellig i hagen - før jeg skal på seinvakt. Venter på at mannen skal komme hjem med plank. Og i mårra ha jeg tidligvakt, så slikke litt sol når jeg kommer hjem - så når sola forsvinner fra gjerdet så skal det få et strøk med maling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...