Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei. Har fått et seriøst problem. Før når vi hadde sex så kom jeg etter 2-3 min maks. Og det syntes jeg var kjempe bra, mindre arbeid og slipper å vente. Etter vi fikk barn og vi da ikke har hat sex på VELDIG lang tid så er dette endret. Når jeg bruker kondom virker det som jeg aldri kommer. Vi kan kjøre på i 30min i full guff uten at jeg kommer, og da gir jeg faen. Den er stiv hele veien og er kåt og alt det der. Så hvorfor kommer jeg ikke? Er skikkelig frustrerende og blir så skuffa. Hvis vi gjør det uten kondom, en liten stund så kjenner jeg at ting er på gang iallfall. Så, er det kondomen som ødelegger for meg? Aldri likt kondom, og før vi fikk barn brukte hun p-piller så da var det ikke noe problem. Håper noen kan gi meg noen gode råd.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Teksten i dette innlegget er fjernet av moderator. Yppert: Dette var lavmål! Mvh moderator Hannah
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Vet ikke helt hvilket godt råd jeg kan gi, annet enn å kaste kondomene veggiellom ;-) Vi hadde det samme problemet. Mannen min har aldri vært den som har kommet så fort i utgangspunktet, men med kondom -og det at jeg blir fryktelig fort veldig våt, hehe- så ble det helt umulig! Finn et annet prevensjonsmiddel fort som f.... En mann skal ikke måtte gi opp før det går for han, vettu ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Må bare spørre om en ting: Synes kona di det var like stas at du kom etter 2-3 minutter??! Tragisk.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Jeg syntes det er stas at mannen min kommer etter 3-5, for jeg kommer så fort selv. Stas med for- og etterspill :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Det gjorde hun sikkert ikke. Tror aldri jeg har fått henne til å komme. Så 2-3 min var kanskje det beste for henne.
AndreVonDrei Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Hahaha, ja dette var dagen "seriøse" innlegg...;-p
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Innlegget er seriøst og ærlig. Alle har kanskje ikke et like perfekt sexliv som andre.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Det finnes et hav av andre prevansjonsmidler enn kondom der ute, dette må dere jo prate om og finne noe som passer dere begge... Hva med spiral? Kan jo også slenge på at jeg også synes det er greit at det ikke tar så lang tid før mannen min kommer. Han er en flink elsker, og som regel har det gått for meg allerede minst en gang under forspillet, da blir jeg både sår og lei om han skal hamre på i en halvtime etterpå.
AndreVonDrei Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 "Det gjorde hun sikkert ikke. Tror aldri jeg har fått henne til å komme. Så 2-3 min var kanskje det beste for henne." Nei, det er helt klart -så perfekt som mitt kan det umulig være;-p. Kanskje du heller bør få råd om hvordan du lettere kan få henne til å komme da vet du?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Kanskje du og andre gutter kan lære dere å nyte en sex-runde uten at det kommer? Slik som vi jenter ofte gjør???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Du har nok rett i det. Det beste er jo hvis begge kan være så heldig å få orgasme. Vi får utforske litt diskutere og finne en måte vi begge kan være fornøyd med. Takk for alle inspill i tråden min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå