nr. tre er på vei:) Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hvilket apotek leverer ut apotekapakken? når jeg fikk lappen fra libero leveres den ut på kappal på en plass som er 3 timer å kjøre her i fra, å det orker jeg ikke. Men er det den samme som en får på apoteket? Vi har apotek 1 her da
jente Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Kan ikke libero sende pakken hjem til deg da.... Når det er 3 timer å kjøre blir vel det litt langt, og det burde vel være godnok grunn for at libro gjør et unntak... Eller at Kappal kan sende pakken til deg, kan du ikke si at du kan evt betalte portoen da??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Det er ikke KappAhl men Lindex som deler ut Liberopakken. Og jeg vil sikkert tro at Libero kan sende en til deg hvis det er så langt. Bare ta kontakt med kundeservice der. Til spørsmålet ditt så deler de fleste apotek ut apotek/pamperspakken. Så gå bare inn på hjemmesiden til det apoteket du har nærmest og sjekk der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå