Gå til innhold

bli en bammer du også!!


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom og sjekk nettsiden barnetmitt.com

 

Link: http://www.barnetmitt.com/

 

 

Vi er en liten gjeng som nå de siste ukene har fått denne siden også til å rulle og gå, har tidligere vært veldig lite aktivitet der.

 

Kom inn å ta deg 10 min der inne. Bli kjennt med oss, og se om du trives.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, kommer ikke over før om 1,5 år når gutten blir 3...

Skrevet

Dytter opp litt igjen jeg..:) Og kom å sjekk ut siden selv om du "mangler" 1,5 år..

Skrevet

er jo småtroll der også.0-1 år...osv..

synes det ser koselig ut der jeg, men er litt stille da.

Skrevet

Ja greit at det er småtroll 0-1 der også, men der var det mye ufine frekke svar...

Skrevet

Det kommer nok av at det går ann å være anonym der...

Skrevet

Småtroll sidene der er de samme som vi har her på dib da,, så da spørs det hvor de frekke vanligvis oppholder seg=)

Skrevet

Vært innom og kikket et par ganger, men synes temaene som angår barn på skravlesiden ble litt uaktuelle for meg og knerten min (4,5 mnd gammel). Og på småtroll 0-1 år der inne var det jo helt dødt. Kan ikke være samme siden som den på DiB vel.

Skrevet

Det er de samme småtroll sidene, bare gå og se at det er nøyaktig samme innleggene som ligger der, det er felles småtroll sider..

Skrevet

Hæ? Øverste tråden på småtroll 0-1 på BaM er postet 19. mai jo. Eller er det noe vesentlig jeg ikke har skjønt her (for hjernen min fungerer litt dårlig i denne varmen tror jeg ;))

Skrevet

Hos meg så får jeg opp lik småtroll på 1-2 år, men ulikt på 0-1år, he he , dette var rart!

Skrevet

Men kom gjerne innom alikevel da;)

Skrevet

dytt

Skrevet

kommer du?

Skrevet

Hvis det er så lite liv der, hvorfor kan ikke de få som er der heller komme hit da?

Skrevet

Det spørsmålet kan du stille tilbake: hvorfor ikke komme over til bam hvis du kjeder deg på dib? Det er stille her også i forhold til vanlig. Det går an å være begge steder om det blir for tregt det ene stedet.

Skrevet

Hæ? Jeg kjeder meg ikke på dib..?

Men har sett flere innlegg her i det siste der de vil ha folk over på bam fordi det er så stilt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...