lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Kom og sjekk nettsiden barnetmitt.com Link: http://www.barnetmitt.com/ Vi er en liten gjeng som nå de siste ukene har fått denne siden også til å rulle og gå, har tidligere vært veldig lite aktivitet der. Kom inn å ta deg 10 min der inne. Bli kjennt med oss, og se om du trives.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Sorry, kommer ikke over før om 1,5 år når gutten blir 3...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Dytter opp litt igjen jeg.. Og kom å sjekk ut siden selv om du "mangler" 1,5 år..
* 5 om dagen * Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 er jo småtroll der også.0-1 år...osv.. synes det ser koselig ut der jeg, men er litt stille da.
baby 07.02. Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Ja greit at det er småtroll 0-1 der også, men der var det mye ufine frekke svar...
baby 07.02. Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Det kommer nok av at det går ann å være anonym der...
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Småtroll sidene der er de samme som vi har her på dib da,, så da spørs det hvor de frekke vanligvis oppholder seg=)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Vært innom og kikket et par ganger, men synes temaene som angår barn på skravlesiden ble litt uaktuelle for meg og knerten min (4,5 mnd gammel). Og på småtroll 0-1 år der inne var det jo helt dødt. Kan ikke være samme siden som den på DiB vel.
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Det er de samme småtroll sidene, bare gå og se at det er nøyaktig samme innleggene som ligger der, det er felles småtroll sider..
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Hæ? Øverste tråden på småtroll 0-1 på BaM er postet 19. mai jo. Eller er det noe vesentlig jeg ikke har skjønt her (for hjernen min fungerer litt dårlig i denne varmen tror jeg )
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Hos meg så får jeg opp lik småtroll på 1-2 år, men ulikt på 0-1år, he he , dette var rart!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2008 Men kom gjerne innom alikevel da;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2008 kommer du?
Gifteklar:0)) Skrevet 26. juli 2008 #16 Skrevet 26. juli 2008 Hvis det er så lite liv der, hvorfor kan ikke de få som er der heller komme hit da?
blond Skrevet 26. juli 2008 #17 Skrevet 26. juli 2008 Det spørsmålet kan du stille tilbake: hvorfor ikke komme over til bam hvis du kjeder deg på dib? Det er stille her også i forhold til vanlig. Det går an å være begge steder om det blir for tregt det ene stedet.
Gifteklar:0)) Skrevet 26. juli 2008 #18 Skrevet 26. juli 2008 Hæ? Jeg kjeder meg ikke på dib..? Men har sett flere innlegg her i det siste der de vil ha folk over på bam fordi det er så stilt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå