Gå til innhold

Bed i bryllup men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer er bed i bryllup til kafen på kvelden.Dette er ei jeg jobber sammens med til daglig.Men nå fortiden er jeg i svangerskapspermisjon.Men det jeg har fått vite er at alle de andre på jobben er bed til middagen og.Men ikke jeg...synes det i grunnen er litt dårlig gjordt og.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig

synes du skal være glad de har bedt dere, at de vil dele dagen dems med dere..

ikke alle har anledning til og be alle til middag

men kan også forstå deg at du er litt skuffet, aner ikke hvor nærme dere er jeg..

je skal ikke be mange fra jobben, bare de aller nærmeste

Skrevet

nei men jeg mener at enten så ber mann alle eller ingen.Lar ikke en sitte utenom pga permsjon.Ei som fikk seg kjæreste og har vært sammens u 1,5mnd ble jo bed til middagen.Mens jeg som har jobbet sammens med henne i 5 år ikke blir det.

Skrevet

jeg ser poenget ditt, og ville (kanskje) ikke ha dratt dit....

Skrevet

Hvem man ber til middag og til kaffe kommer vel som regel helt an på flere ting, f.eks hvor mange man har råd til å be til middag og hvor nær relasjon man føler at man har til de ulike gjestene. Jeg hadde helt ærlig ikke giddet å spekulere i dette! Kanskje de tenkte at det var lettere for deg å komme på kvelden i forhold til amming, legging osv også, det kan være så utrolig mange grunner til at de har valgt å gjøre som de har! Jeg ville brukt mer tid på å tenke på dette, vært glad for å bli bedt, gått til kaffe og kost meg sammen med alle kollegaene utover natta.

Skrevet

Ville ikke brukt mer tid til å tenke på dette skulle det være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...