Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 jeg har døds vondt i magen, og i hodet også jeg har diare, men det har jeg om trent alltid. I tillegg så er jeg så forbanna kvalm. Vil bare spy og sove og ikke ha vondt. også er jeg forbanna hissig. Jeg tok en test, så jeg er ikke gravid. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Ta en test til -eller gå til legen å få en helsjekk. Kan være gravid på utsiden av livmora og.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Vises det ikke på testen om man er gravid på utsiden av livmoren? Hva skje om jeg er det?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Søk på nettet. Det er masse info om dette temaet der, evt symptomer o.l. Vil ikke skremme deg for mye, da jeg har han en rimelig ubehagelig opplevelse av dette selv. Sjekk litt ut, du og bestll deg en time hos legen hvis du er engstelig. Kan jo være innbilt svanger også, hehe Lykke til Anonym over
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Har du en link? finner ingen ting jeg HI
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321182 I mitt tilfelle var testen negativ Lykke til! Men som sagt: Det er jo absolutt ikke sikkert at det er dette da, kjente meg bare igjen :-) Uff, nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg skremte deg. Kanskje du bare skal se bort i fra mine svar :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror ikke det er det. Det høres for sykt ut til å stemme. Det må være noe annet, for jeg fikk ikke noe "det stemmer" følelse ;-) men takk for forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå