Gå til innhold

Jeg vil også sove lenge en morgen............................

Anbefalte innlegg

Skrevet

..........irriterer meg grønn over barnefar som ikke har tatt hintene mine nå siste uka om at kanskje jeg også kunne tenke meg å sove lenge en morgen. Det skal ikke være noe problem for junior får bare mme.

Han har nå hatt ferie i 3 uker, og ikke EN MORGEN har jeg kunnet nyte morgenen. He,he, ikke at jeg ikke nyter morgenene med junior, men det hender at jeg også faktisk trenger litt mer søvn.

Snakket faktisk konkret om det her om dagen, og da unnskyldte han seg med at jeg la meg jo så mye tidligere enn han. Jeg sa at da kunne jo han også legge seg tidligere, men det kunne han ikke, sa han, for da fikk han ikke sove. Hørt sånn tull /((&%#&&&(&/%¤&¤!#!&/¤&"¤!"% !!!!! Han klare det han selv vil, sier jeg bare!!!!!!!!!!!

Noen andre med egoistiske fedre som BARE tenker på seg selv når det gjelder å få "skjønnhetssøvnen" sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hinter ikke, jeg... Jeg sier i fra!

Prøvde meg med hinting før, men han mannen min er litt tett (tar aldri hint), så det endte med at jeg ble super-irritert og han skjønte ikke hvorfor, hehehe.

Skrevet

HI her.

He,he, nei.....mannfolk vet ikke hva HINT er for noe de!!!! Han vet jo godt at jeg også kunne tenke meg å sove lenge en morgen, og enda gjør han ingen ting med det.

He,he snakket med moren hans på tlf en dag, og da kom vi inn på dette temaet, og da fikk hun seg til å si at jeg måtte jo OPPDRA han!!!!!! Trodde det var DERES oppgave jeg, fra han bodde hjemme. Jeg vet ihvertfall hva jeg skal lære mine gutter, og det er å også respektere sine kjæres ønsker, når den tid kommer.

Har et ordtak enhver mann burde lære seg:

HAPPY WIFE - HAPPY LIFE!!!!

Ha en strålende helg :-))

Skrevet

Hehehehe, bra ordtak -det skal jeg klistre bak øret :-)

Jeg fikk forøvrig noe alá samme komentaren, men med en liiiitt annen vinkling av svigermor. Vi satt ved middagsbordet hos de og mannen min sa "takk for maten" og begynte å rydde av bordet. Svigermor holdt på å dette av stolen og sa, litt betuttet, "Du har jammen oppdratt han bra, ***, for det gjorde han aldri hjemme?!"

Så, ja! Stå på krava, hehehe

Ha deg en fin helg du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...