balsam Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 ei vennine av meg sitt barn har fått vannkopper, og jeg lurer på å gå for å få det... tenker at det er like greit å få det nå enn å få det mens vi er i jobb, skole og barnehage... mannen er skeptisk..=/ hva mener dere??
LadyLuck & Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 er vel bedra å få det overstått nå når dere har tid, og er forberedt på det vel...
balsam Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 tenker jeg oxo... men er litt skeptisk i forhold til minstemann.. men mener at noen har sagt tilo meg at når de er små så er det ikke såååplagsomt...noen som vet om det stemmer??
Leirha Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Jeg hadde gått!!!! Prøvde som bare det å få eldstemann til å få det, men an fikk det aldri. Jomindre de er, jo mindre syke blir de. Nå er han jo så stor at han nesten må holdes vekke fra det.
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Mamma og pappa dro meg med til alle de kjente som hadde unger med vannkopper da jeg var liten. Hjalp ikke da, immunforsvaret mitt var tydeligvis for sterkt Så jeg har ikke hatt vannkopper og gruer meg hvis småen får det for det er visst j..... å få som voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå