mikå Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Noen som vet hva dette egentlig er? har holdt på i hele natt med skikkelig press der nede... spenner seg i hele magen.. kjennes egentlig ut som kynnere.. men det gjør så vondt....
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 när har du termin. hela min dag igår var sån. kunde knappt ha på mig trosor och absolut inte byxor för att det pressade så till tider. på eftermiddagen började det med första värken. nu sitter jag här med sista 17 min mellanrum :0) och ber till gud om att det inte ska ge sig!
mikå Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 har termin på onsdag:) du da? ja.. det kjennes egentlig ut som jeg skal tisse på meg hver gang.. så jeg har bare lagt meg på badegulvet.... men du er i gang med "ordentlige" rier nå?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 om inte detta är ordentliga rier, då gruar jag mig till de riktigt :0) hade termin i tisdags. så det är på tide att det sker något.
mikå Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 åååh ja:) ja, men da får du ha lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå