Gå til innhold

Veeeldig overrasket over b.far!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme i huset til foreldrene mine nå, de er på ferie. En god venninde er også hjemme her, så vi hadde planer om å dra ut på byen i dag. Men problemet var at mor mi er den eneste som har passet lillegutt på kvelds/nattestid. Men hadde noen venninder som sa de kanskje kunne stille som b.vakt, men så var det forskjelligge ting som dukket op så de kunne ikke alikevel.

Så jeg sendte en melding til b.far om han ville ver b.vakt her som foreldrene mine bor (1,5 time fra der han bor med ferge), sa han kunne sove her, siden alle soveromma er ledige så han slipper å reise hjem midt på natten. Hadde ventet å få tilbake at han ikke hadde tid eller ikke ville, så fik nesten sjokk når han sa at det ville han gjerne!!!:)

Han har aldri hatt lillegutt alene før, men sett han av og til. Han kommer i 4-5 tidn, så blir her noen timer før lilegutt legger seg. Jeg blir her sann at jeg legger lillegutt før jeg drar. Han bruker å legge seg kl 7 å sover hele natten, vist han våkner eller griner litt så vil han somregel barre ha smukken:)

Tror dere dette kommer til å gå bra? Har tanten min som "nødhjelp" så han kan ringe henn vist det blir totalt krise eller det sko vær noe, jeg er ett stykke unna så tar litt tid før jeg kommer meg fram vist det sko skjære seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert kjempe fint.Det er jo så fint at han vil stille opp litt nå da...Kanskje det er en begynnelse på mer kontakt fremover =) Kjempe koselig når ting man ikke forventer går i orden..

Kos deg på byen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...