Gå til innhold

Blødninger - fare? (samme som 1trim)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt små blødninger hele tiden. Lyst blod. Veldig frisk.

Men i dag var det skikkelig mensen rødt. Trenger råd. De på legevakta sa jeg skulle bare slappe av, og se om jeg får mer. Doh. ringt mange ganger. Nå er jeg lei. Skal jeg bare gå opp å kreve UL? Vil det da koste penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar.

tror jeg tar turen jeg,

 

 

Hun jeg snakket med sa de kom til å ta en graviditetstest. men om det skulle vært en spontanabort hadde vel kroppen hatt HCg i kroppen enda?

Skrevet

ja det har man!.. Hadde også blødninger og på legevakta tok de en GU for å se om livmorhalsen var åpen osv... også sendte de meg videre til ullevåll for ul! ...Lykke til!

Skrevet

var du på legevakta i dag tidlig!? hvordan gikk det!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...