Mamman til Mia Camilia Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har hatt små blødninger hele tiden. Lyst blod. Veldig frisk. Men i dag var det skikkelig mensen rødt. Trenger råd. De på legevakta sa jeg skulle bare slappe av, og se om jeg får mer. Doh. ringt mange ganger. Nå er jeg lei. Skal jeg bare gå opp å kreve UL? Vil det da koste penger?
Mamman til Mia Camilia Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2008 Trenger svar litt fort.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Kjære med kr.sander. Hvis du er redd du holder på å miste, er det desverre ikke så mye de kan gjøre. Men det vil jo roe deg ned litt hvis du kan få sett om alt var ok. Men det kan være vanselig å få ul time på sykehuset. Er dette 1 gang du er gravid? Har opplevd å miste 3 par ganger selv. Jeg er gravid for 5 gang og har hatt små blødninger innimellom, men mitt har noen ganger vært rosa, eller "gammelt blod" farge, men aldri mye! Hvis ikke du blør mye, har blod klumper, eller vondt tror jeg ikke det kan være en SA! Jeg ville tatt det litt med ro i ett par dager, og se om det stopper, og hvis ikke, bestilt en privat ul. Du kan også ta blod prøver med ett par dagers mellom rom for å se at hcg stiger som den skal, eller høre om de har et ul apparat hos din lege! Mange har blødninger igjennom hele svangerskapet!Kanskje du er blandt dem!Tenk positivt og masse lykke til!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Tusen tusen takk. Nå har jeg nettopp vært på innvendig ul på sykehuset. Alt så fint ut. Eneste var at fosteret ikke var så gammel som jeg trodde. men jeg skulle få komme på kontroll oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå