Gå til innhold

Når et barn drukner

Anbefalte innlegg

Skrevet

på et sted du hadde tenkt å dra til dagen etter.... Drar du et annet sted? Vi hadde tenkt oss til Hvervenbukta i dag, en gutt på fem år druknet der i går. Jeg syns det er litt respektløst å bade der som om ingenting har skjedd allerede dagen etter. Hva syns dere?

Hjertet blør for familiene som mistet sine barn i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg drar ikke dit i dag, ikke i morgen heller. det føles feil. som om jeg bader sammen døde

Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt på.. Står faktisk på farten til å reise til Hvervenbukta nå, hadde ikke fått med meg denne ulykken.

Tror kanskje det er anderledes på små plasser hvos folk kjenner hverandre mer, der ville det ikke føltes riktig. Tviler på om det er noen færre mennesker der uten i dag en til vanlig.

Skrevet

Uff, jeg var der i går. Husker det kom en ung jente på 12-13 år og spurte om vi hadde sett en gutt på 5 år. Og jeg svarte bare "ja ganske mange" og kunne ikke hjelpe mer. Var jo pakka av folk der!

Så begynte det å styrtregne og alt ble kaos. Så dro vi kl 19.

Så han ble funnet bare en times tid etterpå... Grusomt!

Tror nok ikke jeg ville dratt dit jeg heller. Føles litt respektløst ja, og litt ekkelt.

Skrevet

Jeg hadde og tenkt meg dit, men dropper det, syns det er så trist, og meningsløst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...