Cognac Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er 10 dager over termindatoen, men ingenting tyder på at noe er på gang. Jm sjekket mg for noen dager siden; ikke noe modning, har ikke noe murringer i rygg/mage, har ikke hatt en eneste kynner i hele svangerskapet, er i helt fin form.Og hun/han er superaktiv i magen, så det er ikke noe tegn på at han vil ut. Skal på overtidskontroll om noen dager, og føler på meg at det blir enda flere dager før de setter igang fødselen. Har ikke lyst å bli satt igang heller, vil liksom ikke bli snytt for den opplevelsen av å plutselig kjenne at noe er på gang, vil at det skal skje på egen hånd en helt tilfeldig dag, og ikke vite at feks på fredag blir fødselen satt igang. Er det flere som er over termin, og ikke har noen som helst tegn på at det kan nærme seg??
Løvetassen Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jepp! Jeg er to dager over termin uten så mye som ett lite tegn til at noesomhelst er i gjære..... Jeg blir så sinnsykt irritabel av å gå sånn å vente. Blir så forbanna på kroppen min fordi den åpenbart ikke skjønner hvordan den skal føde! Jeg er super negativ nå og tenker at jeg selvfølgelig må vente i 12 dager til og bli satt i gang osv osv, og har ingen nevneverdig tro på at idiot-kroppen min skal finne ut av dette selv..hehe...uff nå høres jeg ut som en skikkelig suring, men jeg har vært skikkelig sur de siste dagene... Blir også skikkelig irritert når entusiastiske familiemedlemmer ringer og sier: -Nå skjeeer det nok noe HVERT ØYEBLIKK!! *stråle stråle* Da svarer jeg bare surt og tvært, at -Nei det gjør nok ikke det du! ring tilbake om to uker du..
silje.fl Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 jepp,jeg er også 10 dager over termin.helt pyton,svetter som en gris.ganske ustabil i humøret også...
siljeg83 Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 hær e vi 6 daga på overtid.. e så leeeeeeeei=(
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 er også 10 dager over termin, har mange tegn på at det burde starte en fødsel......men på en annen side så har jeg hatt de tegnene leeeeenge og ingenting skjer så nå er jeg på nippet til å klikke big time.. er lei lei lei!!!!!!
Nr3påG3jenter:) Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Jag fikk min jente på tisdag 22 juli, 13 dager over termin. Skrev ett liknande inlegg här samma morgon som jag fikk den första rien. Hade ingen som helst tegn på att noe skulle starte av sig selv, venta på overtidstimen som jeg hade fått på fredagen. Jeg fikk förste rie 9.20 på morgonen og vi åkte til sykehuset 11 (tar 1 time dit) hade 3 min mellan dom hela vägen. Var framme kl 12 og 13.02 var hun född! Var helt sikker på att det ikke skulle starte av sig selv, men plutselig så sker det! Lykke til videre, jeg får vel hoppe over til Dib =)
mamica Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Hei! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg fødte for to uker siden, 12 dager over termin.Begynte å bli gal til slutt, ble strippet på mandagen og jenta kom ut tirsdag kveld, med hjelp av drypp da....Men alt gikk bra, bare vent, babyen kommer i løpet av noen dager. Jeg kjente heller INGENTING da jeg var 10 dager over og på den 12, dag fødte jeg.Jeg skal legge ut min fødselshistorie snart.Hold ut. Klem
Lille Luna Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er 8 dager over termin, og er kjempelei. Jeg har masse murringer og nedpress idag, og jeg håper at det tar seg opp, for jeg er så lei av å bli skuffet hver gag det går over. Og denne varmen da...jeg pleier å se det positive i alt, men nå begynner det å tære på ALT hos meg, og jeg må virkelig kjempe for å holde motet oppe. Jeg håper jeg glemmer hvor slitsomt de siste dagene var når jeg har født;-)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 er vel like frustrerende å sitte der på overtid uten tegn til noe som helst, som det er å ha tegn. jeg har 5 dager igjen til termin, men har den siste uke sitti hver kveld med rielignende smerter som stopper. de er ganske så vonde til tider og regelmessige. det er bare sååå irriterende at det ikke kommer ordentlig i gang altså. og i dag har jeg gått med det jevnlig til nå. så vet ikke jeg hadde jo vært fint hvis det ikke stoppet opp nå. er jo en forandring for jeg pleier ikke å ha det noe serlig før på kvelden, men det har vært der i hele dag. men så heldig som jeg er så stopper nok opp som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå