Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 for å gjøre en lang historie kort.. jeg venter barn med en fyr.. vi er ikke sammen,men liker hverandre og vi har vært på hverandre lenge nå..er vel han som aldri klarer å bestemme hva han vil.. jeg har et høyrisiko svangerskap,men han bryr seg kanskje ikke så mye.. hørte først fra han idag,han var full som vanlig.. så sier han at han å kamerat skal muligens kjøpe hus sammen... er det teit av meg å reagere på det`? jeg tenker mest for ungens del.. og min for den saks skyld au.. han har fått faren til å hjelpe han med å finne hus til oss 5(han,meg,babyen og mine 2 barn),men nå var det plutselig han og en kamerat... de er begge ute å drikker hver helg og da jeg hørte dette ble jeg skeptisk.. å mener dere?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Så lenge dere ikke er sammen, syns jeg ikke du kan reagere på at han kjøper hus med en kompis. Så får du bare håpe at han tar seg sammen, med tanke på festing og drikking innen barnet kommer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 for meg høres han redd ut. redd ut for og bli pappa, eller redd for og knytte seg. da er det lett og drikke eller gjøre andre ting for og "komme seg unna". det kan jo forklare "planene" med kameraten også. men du som er mor til 2 vet at om han stikker så er det du som sitter igjen med alt ansvar alene, du får ikke tvingt på han noe. det håper jeg du har tatt med i beregningen. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Ja, enig mortilgunnar, men husk også på at hvis du flytter inn med han og det er HAN som har kjøpt huset, så står du på bar bakke hvis han skulle finne på å lide av beslutningsvegring igjen!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Han er ute og drikker hver eneste helg, men det var først når du fikk vite om dette huskjøpet du ble skeptisk??? RUN, FORREST!!!! Og det sier jeg i aller beste mening, altså :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Er det vanlig for to kompiser å kjøpe hus sammen? Har aldri hørt om det før, jeg. Nei, han er nok homo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå