zethaline Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Er du våken også,hvorda gikk det ikveld?Hadde dere det kjekt;fikk du pm fra meg i ettermiddag??
Bare™ Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 he he ja.. Jeg har da svart ;o) tror jeg.. kom sent hjem... Kjørte sakte- så TREDVE ELG på en halvtimes strekning, så jeg hadde hjertet i halsen for de jeg IKKE så.. En liten revunge. som jeg filmet med mobilen. Den stoppet når jeg stoppet bilen- kom når jeg ropte på den, og serverte den smuler fra barna i baksetet. Det var den svært tilfreds med... Litt av en kjøretur!! Sånn er det når gamlingene bosetter seg på landet- med skogens konge som nærmeste nabo...
zethaline Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Å,de er søte revunger...Møtte en revunge jeg også for noen år siden,da jeg var ute å kjørte rundt midt på natta.Men den var så sky at den løp når jeg tok ned vinduet...Vi hadde også besøk av rev i barnehagen,en voksen og muligens ikke så frisk.Den skjalv i bena,så vi var litt bekymret da den ikke ville forsvinne.Kansje den var veeeldig sulten,stakkar.Elgene er vel ikke god å komme ut for en sen fredagsnatt,er jo litt hissige de???!!!jeg sitter å ser film med de 2 eldste barna,men kjenner at "Ole lukkøye" er på vei...Søren får ikke sett dene filmen ferdig heller;-( jaja,ha en god natt;-)
AndreVonDrei Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Buhuuu, jeg klarte å kjøre på en rev en gang, jeg....traumatiske flashbacks her nå :-(
niania Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Kan vi i det minste begynne å diskutere rovdyrpolitikk eller viktigheten av jakt som hobby så ikke NOK en tråd går til spille her? Skjønner ikke vitsen med å etterlyse alle venninnene sine her inne på kranglesida. Motherfuckers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå