Bare™ Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Tjokkedorisei... Hvor finner jeg deg.... Hei på deg.... så du sendte et svar til meg....
AndreVonDrei Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hallå! Long time -no see...eller hva det fjollete uttrykket måtte være ;-). Hva skjer'ra -ha'kke sett deg på en stund? Eller gjemmer du deg bak din tidligere fiende -anonymknappen- inne på "psykoforumet" ;-p? Dyyyyp underholdningsverdi der inne altså, hahaha
Bare™ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Det er kanskje derfor enkelte gjemmer seg bak den knappen- for å unngå å bli hetset i en annen diskusjon? Jeg føler meg rimelig anonym likevel. Har så rent rulleblad at det er til å spy på- og skulle noen her like eller ikke like, så gir deg meg verken dårlig selvbilde eller riper i lakken Hvordan går det med minsten og størsten? Trives du som flerbarnsmor? Var det en grei overgang?
niania Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hørt om private meldinger eller? E-post? Sms? Det er en forbanna Chat på venstre sida her for godsake. VI ANDRE ER HER FOR Å KRANGLE.
Bare™ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Så krangle i vei da, purke.... Og hvem er "vi andre"?? Jeg for min del syns det er dødt- og du kan jo hekte deg på et krangle innlegg om det er så viktig å bråke!!
niania Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Hahaha, visste den kom til å treffe deg midt i fleisen, feita.
AndreVonDrei Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 STIKK, Niania -dette er MIN tråd og vi gidder ikke leke med deg, dumma :-p Merker at det er lit å finne på her om dagen, ja... Tror anonymforumet egentlig er fylt opp med folk som eeegentlig krangler mest med seg selv, gitt ;-) Livet som flerbarnsmor har gått over all forventning :-). Størsten er kry og vi har ikke merket noenting til søskensjalusi. Føler meg egentlig litt snytt, for jeg har forberedt meg opp og ned og i mente på alle eventualiteter, men det har gått som smurt! Nå er det bare varmen som er plagsom, men minsten er helt genial! Super-snill bebiss som allerede sover hele natten igjennom. Blir nesten paranoid av hvor lett alt har vært -venter liksom på at et eller annet skal skje....hihi... Behandler livet deg bra om dagene også eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå