Gå til innhold

AndreVonDrei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjokkedorisei...

Hvor finner jeg deg....

Hei på deg....

så du sendte et svar til meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallå!

Long time -no see...eller hva det fjollete uttrykket måtte være ;-).

Hva skjer'ra -ha'kke sett deg på en stund?

Eller gjemmer du deg bak din tidligere fiende -anonymknappen- inne på "psykoforumet" ;-p? Dyyyyp underholdningsverdi der inne altså, hahaha

Skrevet

Det er kanskje derfor enkelte gjemmer seg bak den knappen- for å unngå å bli hetset i en annen diskusjon? Jeg føler meg rimelig anonym likevel. Har så rent rulleblad at det er til å spy på- og skulle noen her like eller ikke like, så gir deg meg verken dårlig selvbilde eller riper i lakken :)

Hvordan går det med minsten og størsten? Trives du som flerbarnsmor? Var det en grei overgang?

Skrevet

Hørt om private meldinger eller? E-post? Sms? Det er en forbanna Chat på venstre sida her for godsake.

VI ANDRE ER HER FOR Å KRANGLE.

Skrevet

Så krangle i vei da, purke....

Og hvem er "vi andre"?? Jeg for min del syns det er dødt- og du kan jo hekte deg på et krangle innlegg om det er så viktig å bråke!!

Skrevet

Hahaha, visste den kom til å treffe deg midt i fleisen, feita.

Skrevet

STIKK, Niania -dette er MIN tråd og vi gidder ikke leke med deg, dumma :-p

Merker at det er lit å finne på her om dagen, ja...

Tror anonymforumet egentlig er fylt opp med folk som eeegentlig krangler mest med seg selv, gitt ;-)

Livet som flerbarnsmor har gått over all forventning :-). Størsten er kry og vi har ikke merket noenting til søskensjalusi. Føler meg egentlig litt snytt, for jeg har forberedt meg opp og ned og i mente på alle eventualiteter, men det har gått som smurt!

Nå er det bare varmen som er plagsom, men minsten er helt genial! Super-snill bebiss som allerede sover hele natten igjennom.

Blir nesten paranoid av hvor lett alt har vært -venter liksom på at et eller annet skal skje....hihi...

Behandler livet deg bra om dagene også eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...