Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 huff nå trenger jeg virkelig noen gode råd! Hver natt de siste ukene har jeg hatt store problemer med å få nok søvn. Hver kveld før eller rett etter jeg legger meg begynner hele kroppen å krible i noe som kjennes ut som intens rastløshet, med det resultat at jeg må stå opp igjen og gå rundt i leiligheten.. Hva er dette? Er det noen som vet hva som kan hjelpe? Har prøvd å ligge unna sukker/koffein om kveldene men ingenting har fungert så langt...
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Sånn har jeg det noen ganger også. Blir liggende å sprelle i senga som en trassen unge og må nesten slå og sparke med ben og armer i madrassen. Utrolig irriterende for jeg føler meg trøtt samtidig og trenger veldig å sove. Men det hjelper og være litt i bevegelse. Ligger og vifter litt med føttene eller hendene, men jeg har ingen vidunderkur mot dette desverre, så håper det er noen her inne med gode råd. En fysioterapeut sa at å gå med støttestrømper kan hjelpe mot urolige ben så det har jeg tenkt å prøve. Får kjøpt dem på apoteket.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Samme problemet her! Urolig i føttene og hendene. Har plagdes med det i 3 uker nå, men har enda ikke funnet noen kur for det. Leser masse på sengen da, så ender med at jeg sovner mens jeg leser. Får virkelig håpe det gå over snart. Tror kanskje jeg skal invistere i slike strømper jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå