reven37 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Vi gifter oss om to uker og jeg holder på å skrive tale til min kommende ektemann. Har veldig lyst å avslutte talen med et skikkelig kjærlighetsdikt. Har noen forslag til dikt som passer i denne anledning ?????? Trenger også forslag til en fiiiiin slow å danse "brudevalsen" til. gjerne en romantisk slager fra 90 tallet ,-men åpen for alt. Lurer litt på Bryan Adams : Everything i do, i do it for you. ( Robin Hood sangen). Hadde veldig lyst på Metallica sin sang Nothing else matters. Men den har min søster "reservert". Vi skal danse slow,- IKKE vals og har lyst på en utradisjonell brudevals til en romantisk sang som kan vekke minner. Håper på mange forslag :-D PS : ikke kom med u-tube forslag,- for lydkortet på lap toppen er ødelagt og jeg får ikke hørt dem :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Skrev sang til gubbis, jeg... Tror den ble bra... hehe Vi skal ha vals, So this is love fra askepott... Problemet er at ingen av oss kan vals, så dette blir spennende... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå