Feit og freidig <3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 mor og datter, bekjente av meg. Datteren proklamerte at; Nå skal mamma ta meg for å ta tattis- en som matcher hennes!! Mora gliste og sa at det skulle være sommergave. WTF? Ble litt sjokkert jeg- andre synspunkter? Er jeg sær,eller?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det må da virkelig bero på jentas alder. Og så uansett er jo ikkesikkert at det var en som er der permanent. Det er jo mulig å ta tattoveringer som går bort etter noen uker.
Feit og freidig <3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Å la en jente på tretten år få tattis er drøyt synes jeg... Glemte alderen hennes i innlegget over,sorry! Men overreagerer jeg eller er dette greit?
Feit og freidig <3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 denne skulle vare permanet...
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Tror hun skal få problemer med å finne noen som er villige til å tatovere en 13 åring for evig og alltid. Noe så toskete. Hva med henna tatovering??
Tally Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg trodde at ingen seriøs tatovør ville tatovert noen som er yngre enn 16 - uansett om foreldrene var med.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Ei jente på 13 er ikke stor nok for å få tattovering. Men som de andre sier, tror ikke de vil finne et seriøst tattoveringssted som vil tattovere noen under 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå