blond Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Velkommen hit! Håper du fortsetter å bruke bam! De fleste har nok gått og lagt seg nå, men i morgen kommer flere innom igjen. Vi er en fin liten gjeng her, mange nick du vil kjenne igjen fra dib.
* 5 om dagen * Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 så flott da :-)) "kjenner" deg også jeg...(sitter ltit mye her til tider) men skal sjekke dene siden mere ut i morra, for ser ut til at denne passer meg veldig bra.har unger i alle aldre. mine er snart 20, snart 19, 12, 7 og 2 år....hmmmmm.... jadda...:-))
blond Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har passet dårligere og dårligere inn på dib i det siste og vet at så mange andre også hører til bim med tanke på alderen til ungen(e). Derfor la jeg inn en oppfordring på dib for en tid tilbake om å bruke 10 minutter her. Den oppfordringen er det mange som har tatt og vi har endt opp med en fin liten gjeng her. Jeg tenker at det er godt for dem som har små å få dib for seg selv og jeg vet at mange er lei bilstol-debatter og andre småbarnsdebatter. Bedre å være et sted der disse diskusjonene/kranglene ikke dominerer. Da håper jeg at vi ses igjen i morgen!
* 5 om dagen * Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 det skal bli koselig å komme tilbake i morgen igjen ja :-)) sant som du skriver. Har aldri deltatt i de debattene, for har ikke villet bli "frosset" ut der...ikke for det, jeg står for hva jeg mener, men har ikke hatt ork til sånne dype debatter... Og som du kanskje skjønnere er jeg jo en av de eldre,men som har små barn, og ikke allltid lett å tilasse seg når de andre egentlig er på alder med mine barn...noen av de da. Men for all del, masse,masse koselige folk der også.... men vi ses vel i morgen en gang :-))
blond Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 Det kan bli noen "generasjonskonflikter" der inne. Og en tydelig kontrast mellom dem som har en og de som har flere, eller som har vokst med oppgaven. Noen er dessverre så sikre på at de har rett at de har glemt å være ydmyk. Jeg sier ikke at det har noe med alder å gjøre, men med modenhet. Jeg blir litt lei av troen på bare en sannhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå