Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Har akkurat hatt sex med ex`n..og det irriterer meg grønn at jeg ikke klarer å holde meg unna!!!!!! Men saken er den at jeg hater tilfeldig sex med fremmede eller noen som ikke vet hva jeg liker....derfor svelger jeg stoltheten og kravler tilbake til ex`n gang på gang for å få litt sex...har jo mine behov jeg også... Og sex`n vi har er himmelsk deilig!!! ) Noen andre som ikke klarer å bli ferdig med ex`n pga sex?
desember-nurk=) Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Vet akkurat hvordan du har.. Holdt på i ett år med meg og bf, kun sex. Men nå de siste to månedene så har vi faktisk blitt glade i hverandre igjen og skal ikke se helt bort i fra at det kan bli oss to igjen=)
3 blå Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Åja... Men nå har det seg slik at vi har blitt kjærester igjen da
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hmmmm,kjenner meg igjen ja... Men litt problem her er att han vil mere og jeg tviler litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå