MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er det mange som har over 42dagers syklus? altså, over 2 uker ekstra enn vanlig 28dagers syklus? Jeg har nå hatt litt opp og ned med syklusen, men aldri gått så lang som nesten 2uker over, en gang bare var det 1uke og 4 dager og det var max.. nå er jeg 1uke og 5dager over og 0 tegn til mens! hvor vanlig er det? "stor" sjans for graviditet?
en av hver Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har lang syklus, 5-6 uker når jeg ikke bruker pilla. Et par ganger i livet har jeg rett og slett hoppet over en menstruasjon, den neste kom til riktig tid. Begge gangene var jeg stressa (en gang ung og redd for tampong, en gang håpet jeg på å ære gravid..). Ta nå bare en test, det gjør ikke vondt...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Nei, sant dt!! Takk for svar!! Vil gjerne høre fra fler:)
en av hver Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Graviditet er jo en ganske vanlig grunn til at mensen uteblir da.. Og over en uke er jo litt. Lykke til!
Reiki 73 Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Husk at hvis du har lengre syklus en vanlig, skal det reknes litt anerledes for å finne rett termin hvis du nå er gravid :-) Lykke til! Ta en test til om den første er negativ ;-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk:) Er 2uker over idag, fortsatt ingen tegn til mens men den kan komme:) Så venter noen dager til så tar jeg en test=) Gjerne fler kan si noen meninger:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Håper på fler svar:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2008 Da fikk jeg negativ test, da er dt nok varmen som klusser med syklusen!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå