Trønderbærta Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Trenger et sete som er billig, lett å feste og bra (besteforeldre som skal ha det hos seg..) Har et bakovervendt sete i min bil, men vil ikke flytte på det, da det er tungvindt å feste, og litt redd for at det skal bli festet feil om jeg flytter på det og kanskje har det litt travelt Gutten er 2 1/2 år da.. Noen tips/link?
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Britax two way elite ble jeg anbefalt som "besteforeldresete", men ikke til bruk i det daglige.
Kirsebæra Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor ikke som daglidags bilstol? jeg har det setet og er superfornøyd! babybutikken jeg kjpte det på har ikke hatt noen kalger på det og ikke butikken her jeg bor heller....de har ikke fått akkurat two way'en inn,men aldri noen klager på britax sine stoler..... jeg vil anbefale britaxen. lett og feste. både for og bakovervendt(for når den tid kommer) bakovervendt var jo pice of cake....den skal festes med belter i stolen foran..hvis du skjønner? i ramma under stolen fremfor og så i selve bilstolen + bilens eget belte under der han sitter. sitter somstøpt i vår bil. sitter bom fast i setet. er ikke litt rikklet en gang etter at de fra butikken festes det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå