Gå til innhold

BRUKT MCLAREN TRILLE TIL 1500 KR, DYRT ELLER BILLIG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en brukt Mclaren trille, og eieren skal ha 1500 kr for den, er det dyrt eller lønner det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyrt synes jeg. jeg fikk tak i en fletta ny årets modell på finn.no til 998,-.

Skrevet

Dette var jo også på FINN, svarte altså...

Skrevet

men vognen koster visst rundt 2800,- i vanlig butikk så det blir jo en vurderingsak :) jeg er hvertfall storfornøyd med min og vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten den!!!

Skrevet

Nå er den blitt borte uansett.. Kan jeg spørre hvor gammelt barnet ditt er, min yngste er 2 hvert øyeblikk og jeg begynner å bli litt lei av Simo kombi, dessuten skal vi på ferie og da trenger jeg en ok trille.

Mange spørsmål fra meg, men blir såklart glad hvids du gidder å svare;-)!

Skrevet

Om det er dyrt eller ikke kommer ann på hvilken modell det er og hvilken årsmodell det er. Er mange typer Maclaren triller, fra den enkleste/billige til den avanserte/dyre.

Skrevet

jenta mi er 2,5 år og storkoser seg i den nye vogna si :) det var så ufattelig deilig å kunne stue vekk den svææære emmaljunga-vogna! og pakking av bil ble jo rene drømmen :P

Skrevet

Hm, kanskje jeg skal kikke litt på den, det er jo deiligere med en lett vogn på korte turer.Samtidig så vil jeg jo ikke ha noe for spinkelt heller, så Mclaren virker veldig god.

(Må nok fortsatt bruke Simoen på lange strekninger, fordi 3-åringen står på søskenbrett,kjører ikke bil heller jeg da;)

Takk for svar:-)!

Skrevet

Eg betalte 1500 nkr i England for ei ny maclaren xl no i sommar, hadde nok ikkje betalt 1500 for ei brukt nei. Men når det er sagt, er kjempefornøgd med vogna, god sovestilling, regntrekk, kalesje, vesla trivs veldi bra, sjølv om eg var litt skeptisk til ei vogn uten bøyle er det ikkje noke savn i det heile tatt.Super vogn, og kjempegod å trille. Litt liten plass under, men det er veldi lett å henge posar og vesker på vogna. -og vi har som regel rikelig med det...

:-)

Skrevet

-og jenta er straks to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...