partyoffive Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Skal kjope en bokhylle for stuen. Vi har salong bord, gulv, + skrivebord i stuen i eikefiner. Brun, beige toner kominert med hvite gardiner. Veggene er i lys beige/'latte'. Bokhyllen skal stå nrmest vinduet og de hvite gardinene....Ville dere valgt hvit bokhylle eller eikefiner?
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du ikke har andre hvite møbler ville jeg holdt meg til eik. Ikke tenk fargen i forhold til gardinene, men til andre møbler i samme rom. Hvis møblene er hvite, gå for hvitt, hvis møblene er eikefarget, gå for eik ;o)
partyoffive Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Ja, det var sånn jeg tenkte forst. Men så kom jeg litt på ville veier når jeg tenkte på at veggene var lyse og gardinene den vil stå rett ved siden av hvite, at en lang/hoy bokhylle i eik ville virke 'stor og tung liksom..???' De andre moblene er lavere i rommet/stående på gulvet hvis du skjonner?
la_mia_vittoria Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg ville nok kanskje valgt hvit bokhylle om du har vegger i lys beige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå