Gå til innhold

Kan en gå med litt opning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stund før fødselen?

Jeg føler meg rett og slett litt "elastisk" på ett vis.... Er jo en måned til å gå for meg, noe de aller fleste nekter å tro da.... Føler meg rett og slett elendig om dagen. Men er det mulig å gå med "litt" opning en stund før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man kan gå en stund med åpning. Og fleregangsfødende kan gå med 1cm åpning ganske lenge.

Skrevet

Altså om en kan ha åpning over tid en stund før fødsel? Jo det tror jeg... Er vel sikkert flere som har hatt 1-2 cm åpning en stund før noe skjer..

Skrevet

Uff. Det hørtes litt skremmende ut. Men takk for svar:) Har bekymret meg litt over det nå i dag.

Skrevet

Ja det kan du, og det er ikke noe skummelt.

Med første gikk jeg (minimum) 5 uker med åpning før jenta kom, på terminsdagen. Med nummer to gikk jeg (minimum) 4 1/2 uke med åpning før jenta kom, 22 dager før tiden.

Hadde ikke åpning sist jeg ble sjekket da jeg var 31+3, men avkortet livmorhals. Er sikker på at jeg har noe åpning nå, men har ikke blitt sjekket noe mer.

Skrevet

Glemte å skrive at det var ca: 2-3 cm åpning begge gangene. Sikkert derfor fødslene mine har gått så kjappt=)

Skrevet

ja det går an! Jeg går rundt med 3 cm åpning. Mange som går rundt md litt åpning en god stund før fødselen :)

Skrevet

Har gått med 4 cm åpning i snart 4 uker jeg nå. Så når fødselen først kommer igang, så går det sikkert fort!

Jeg er 2 gangsfødende da. Og har forstått at det er veldig normalt å gå med åpning, spesielt for flergangsfødende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...