Lurvehette Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 En stund før fødselen? Jeg føler meg rett og slett litt "elastisk" på ett vis.... Er jo en måned til å gå for meg, noe de aller fleste nekter å tro da.... Føler meg rett og slett elendig om dagen. Men er det mulig å gå med "litt" opning en stund før?
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 ja man kan gå en stund med åpning. Og fleregangsfødende kan gå med 1cm åpning ganske lenge.
Scorpiogi Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Altså om en kan ha åpning over tid en stund før fødsel? Jo det tror jeg... Er vel sikkert flere som har hatt 1-2 cm åpning en stund før noe skjer..
Lurvehette Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Uff. Det hørtes litt skremmende ut. Men takk for svar:) Har bekymret meg litt over det nå i dag.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja det kan du, og det er ikke noe skummelt. Med første gikk jeg (minimum) 5 uker med åpning før jenta kom, på terminsdagen. Med nummer to gikk jeg (minimum) 4 1/2 uke med åpning før jenta kom, 22 dager før tiden. Hadde ikke åpning sist jeg ble sjekket da jeg var 31+3, men avkortet livmorhals. Er sikker på at jeg har noe åpning nå, men har ikke blitt sjekket noe mer.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Glemte å skrive at det var ca: 2-3 cm åpning begge gangene. Sikkert derfor fødslene mine har gått så kjappt=)
mamma21*Har født* Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 ja det går an! Jeg går rundt med 3 cm åpning. Mange som går rundt md litt åpning en god stund før fødselen
Heidi C Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Har gått med 4 cm åpning i snart 4 uker jeg nå. Så når fødselen først kommer igang, så går det sikkert fort! Jeg er 2 gangsfødende da. Og har forstått at det er veldig normalt å gå med åpning, spesielt for flergangsfødende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå