Scorpiogi Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 ..og Bolla var faktisk festet! Han har seget laaangt ned i bekkenet, noe forrige ikke helt gjorde. Hurra! Det betyr jo at det kan komme til å gå litt fortere? Men når de måler magen, så ble det et hakk ned i kurven pga han var så langt nede, sa hun, det skjedde ikke sist. Da var det bare jevnt stigende kurve.. Er det noe noen andre har opplevd? Hvis dere skjønner hva jeg mener...?
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 min ligger også godt nede i bekkenet. Men er ikke helt festet. Men ligger så godt nede i bekkenet at jeg trenger ikke legge meg ned visst vannet går sa JM. Men han har ligget godt nede i bekkenet noen uker nå faktisk,, så merker ikke noe på kurven med meg. Men er ikke uvanlig at man får et hopp ned da.
Scorpiogi Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 ok, det var nå kjekt.. tror min var helt festet da, for legen var vikar, dansk og nylig ankommet norge, det pleier visst å sjekke med ultralyd om den er festet, så hun var ikke så veldig vant til å sjekke etter hodet der nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå