Gå til innhold

Ja, da lekker jeg igjen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Melk altså. Mente å huske at det begynte rundt uke 20 sist, er bare 16-17 uker nå.. Det er foreløpig bare om natta, så to store flekker på lakenet i puppehøyde nå. Så da er det på med bh hele natta-sukk. Men da slipper vi å rense madrassen ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp sånne engangs tisselaken på apoteket. Slike som brukes på institusjoner o.l. Da slipper du å ligge med bh. Sparer madrassen og nattesøvnen. Helt perfekte for dem som har ikke helt tørre bleiebarn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...