en av hver Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Melk altså. Mente å huske at det begynte rundt uke 20 sist, er bare 16-17 uker nå.. Det er foreløpig bare om natta, så to store flekker på lakenet i puppehøyde nå. Så da er det på med bh hele natta-sukk. Men da slipper vi å rense madrassen ihvertfall.
adventsmamma 72 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Kjøp sånne engangs tisselaken på apoteket. Slike som brukes på institusjoner o.l. Da slipper du å ligge med bh. Sparer madrassen og nattesøvnen. Helt perfekte for dem som har ikke helt tørre bleiebarn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå