Gå til innhold

silikon eller brystløft


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 23 uke, og når jeg får ut vil jeg gjerne ta en brystoperasjon. Ikke fordi jeg vil ha større bryster, men fordi jeg alltid har syntes de er ufattelig stygge. Areolen er STOR og dette irriterer meg. Har lyst å forminske den og få brystløft ved hjelp av silikon. Jeg er 29år og legen mente 100g i hvert bryst er nok. Når kan jeg gjøre denne operasjonen? Jeg vil ikke det skal gå utover jobben min. (Jeg har belastende arb) Jeg har ikke tenkt å amme noe mer enn 4-5måneder.. Er det lurt å vente til 8-9måneder etter at jeg har født? Eller er det lurest å gjøre det etter graviditet nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok legen er den beste til å gi svar her, men helt klart best å vente til du er ferdig med graviditeter. For alt du vet så fosvinner det mer og mer brystvev for hver gang du går gravid, så plutselig er 100 gram for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...