storebror og junibaby=) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 skal sende et vennepar av oss ut i morgen.fordi de har hjulpet oss så masse.Men skal vi sende med penger eller betale idet vi henter dem??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Kjøp et gavekort på den restauranten de vil gå på? Be restauranten sende regning til dere?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Litt vanskelig... Hvis de får med penger så kan de bruke det de får. Hvis dere skal betale etterpå så tror jeg kanskje at de vil velge noe billig for at ikke det skal bli så dyrt, det hadde hvertfall ejg følt.... Snillt av dere da!!
storebror og junibaby=) Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 tenker litt som deg ♥ Mamma'n til go'jenta ♥ at de er redde for å bruke for mye om de ikke får med penger,men samtidig føler jeg at det er "bedre"å bare betale for dem.Slik at de ikke blir låst til en sum liksom.... men om vi betaler komnmer vi jo til å si de må kjøpe det de har lyst til,uten å se på prisen
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja, ikke lett... Men om du kjenenr de såpass godt at du vet at de vil kjøpe seg det de har lyst på om du ber dem om det så hadde jeg betalt ved henting.
tuppemor-75 Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 jeg hadde synes det var litt kjedelig og litt ubekvemt dersom jeg og min mann ble påspandert middag, men den ble betalt når vi ble hentet. jeg hadde kost meg mye mer, dersom vi hadde fått et gavekort. da hadde vi sluppet å tenke på hvor mye vi spiste og drakk for.
storebror og junibaby=) Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2008 men når stedet ikke har gavekort da?? og kjedelig og gi for lite og da??
tralletonetroll Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Jeg ville fortalt de på forhånd hva gaven inkluderer. Feks 3 retter med vin og kaffe avec feks. Og vært tydelig på at de ikke må være bekymret for prisen. Veldig fin oppmerksomhet, synes jeg :-).
tralletonetroll Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Og bedt om faktura fra restauranten, eller betalt når dere henter dem.
storebror og junibaby=) Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2008 Ja,har tenkt til å si at de skal kjøpe det de har lyst til,uten å se på prisen.Kunne ha sendt med penger,men er jo så vanskelig å vite hvor mye som kommer til å gå....1000 lapp hadde vel sikkert holdt,men.... Hadde i utg.punktet tenkt åp bli med selv også,men de brukte veldig mye tid fra hverandre når de hjelpa oss,og nå har vi vært på 1 ukes ferie sammen med dem,så da synes vi de fortjener litt tid alene=)
*smula* Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Jeg likte ideen med å lage et kort til dem der det står hva gaven inneholder "3 retter, vin, kaffe og avac" også betalt når dere kom å hentet dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå