Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Huff. sitter her og kjenner litt på at jeg må slutte å ta babyen min sin tutt min min munn. (gjør dette for å ta vekk støv og andre ting.) vet jo at jeg ikke skal gjøre det, men det har bare blitt sånn. måtte bare få det ut og legge det bak meg for nå er det slutt
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Kaster dem til vask jeg. Går flere smokker til dagen. Ser ikke poenget med å sutte på dem selv så lenge man ikke er i nøden og kun har den ene tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Huff, trodde du mente noe annet. Hvis det hjelper, så tenk på at munnen til en voksen har bakterier som gir hull i tennene til den lille. De overføres via smokken til babyen, fra deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 trodde å du mente noe annet.................(grøss) ante ikke at smokk ble referert til som tytt. men jeg fikk da en god latter når jeg skjønte hva du mente
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Haha, jeg trodde også at dtete var et ekkelt, pedofilt og kvalmt tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 hi her huff og huff dette blir galt ja!! Jeg mener SMOKKEN og IKKE noe annet. huff og huff
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hva er galt med det forresten? Har ikke barn selv enda, men har sett mange mødre gjøre det der.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Synes det blir en smule hytsterisk jeg.. Er dere så livredde for noen stakkars bakterier. De må jo få lov å prøve seg litt. Ellers tror jeg man får rimelig sjuke unger etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Bakteriene i en voksen munn forenes ikke særlig med en babys munn. Og kan gi karies tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå