Bettybu Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Da regner jeg ikke besteforeldre/søsken, men de voksnes onkler og tanter/søskenbarn??? Jeg syns det er greit å holde litt kontakt med familien... Men merker at en kusine syns det er "travelt/uintressangt" å besøke sine onkler/tanter... Bare lurer... : )
hysterika Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Nei, det gjør vi alltid. Og jeg tenker ikke at mine tanter og onkler er familie. Familien min er først og fremst barna mine og mannen min, og deretter søsknene våre og foreldrene våre. Utover det regner jeg det ikke som familie men som slektninger.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Nei, ikke hvis vi må reise dit kun for å besøke dem. Men de som bor i samme by som foreldrene mine, stikker vi innom når vi først er i hjembyen min.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Nei, aldri gjort og kommer aldri til å gjøre heller... Besøker venner og devi er med ellers!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Nei, de besøker vi så mye ellers, at det trengs ikke. Tanta mi er vi hos med jevne mellomrom, de bor "borti gata" her.. Onkelen min ser vi ikke så mye til, han jobber, og er sammen med eks-kona... Nå er dette relativt unge folk da, så vi trenger ikke og plikt-besøke de, på en måte
Bettybu Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2008 Familie/slektninger.. bare et definisjonsspørsmål... Men kall de nærmeste familie, og de andre slekt ...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Denne sommeren gjør vi det (bl.a), men det er vel første gangen, og det blir nok ikke gjort igjen med det første.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 jeg har ingen som det er noe vits i å besøke ;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Vi ser min tante/onkel/søskenbarn ofte.. Har ett godt og nært forhold til dem, så vi er innom dem innimellom.. Men nå er det ikke så store avstander det er snakk om, de bor 15 min unna med bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå