Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jobber 100% og har en jente på to år som har 100% plass i barnehage. Vi planlegger bryllup vinteren 2009, så det krever jo litt tid. Har fra høsten av tenkt å starte på Administrasjon og ledelse, som går ved en høyskole ca 1 time fra der jeg bor, i tillegg til jobben. Og nå har jeg også fått brev om at jeg skal inn til repetisjonsøvelse i militæret. Vet ikke hvor lenge, men tror det er 2 ganger 3 uker det kommende året. Føler at jeg har tatt meg vann over hodet her....? Eller tror dere det lar seg gjennomføre ? (uten at det går på bekostning av mann eller barn?)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Den timeplanen kommer til å gå på bekostning av noe, det skjønner du jo sikkert. Hvem det går utover mest, det kan bare du svare på.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor skal du på rep.øvelse, trodde man slapp dette når man hadde barn.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Ja, etter min mening er det at barnet må gå 100 % i barnehage på grensa til at en har tatt seg vann over hodet. Hadde nok kuttet ut det som kunne kuttes ut f,eks studiet.
Gayza Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hvor ofte må du på skolen da? Det var ganske lang reisevei til skolen synes jeg. Ellers går det fint å studere vedsiden av familie og jobb. Det krever meget god struktur, men er fult mulig å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 man slipper ikke rep øvelse bare fordi man har barn. Bare om man har eneomsorgen for barnet. og jeg bor med barnefaren. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 tenkte å skulke mange forelesninger, så må vel kanskje møte ca en gang per uke, sånn i forhold til gruppearbeid og sånt....
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Det blir sikkert skit tøft, men dette kan du klare så lenge dere begge er innstilt på det. Klart det vil gå på bekostning av noe, man kan ikke få med seg alt, men det er ikke dermed sagt det er feil. Utdannelse er viktig, og det er ikke slik at man må kaste dette på båten når man får barn. Skolegangen er for en periode, som du likegjerne kan ta nå som senere.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 HVorfor blir kalt inn til rep-øvelse, kan det skje hvem som helst??? *skjelve i buksene*
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Du kan jo skulke litt mer på morsrollen i tillegg, så skal du se det går helt strykende.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 alle som har hatt førstegangstjeneste kan det ja
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Det skal litt mer til før jeg lar meg provosere av en prepubertal guttunge som ikke har annet å gjøre en lørdagskveld enn å skrive sarkastiske innlegg på babyforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå