Gå til innhold

Jeg har fått besøk...

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, samboeren min er på byen med gutta idag, og nå, for 5 min siden ringte det på her... Og på trappa står en "kall det flørt" som jeg traff på Trondheistur i vinter. Vi møttes ute en kveld og havna tilffeldigvis ved samme bord, flørta litt og møttes igjen kvelden etter... Gikk vel litt for langt, ble med han på en annen pub uten venninnene mine, men ble enige om at det var det og at vi ikke skulle ha noe kontakt. Ve var jo i forhold begge to, og var fornøyde med det...

Slet litt med å ikke kontakte han i ettertid, og fikk en mld fra han som jeg ikke svarte på.

Nå sa han at han har leid seg inn på hotell og at han håper vi kan møtes i morgen formiddag og dra ut med seilbåten hans.. Svarte jonei til dette, men hva skal jeg si til han...

Sendte han ¨på dør, men føler at jeg må ringe å snakke med han liksom... Herregud, ble helt stressa her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vær å ta kontakt...Det kan føre til ting du kommer til å angre på siden...

Skrevet

Opsie...sånn kan det gå.

Ville brutt tvert, og sagt klinkende klart fra.

Skrevet

Det var liksom det første jeg tenkte ja...men blir jo helt panisk og utafor her. Huff, har liksom lyst å ringe samboern å spørre hva jeg skal gjøre, men det går jo ikke.

Huff, tror jeg bare går å legger meg jeg. På søndag reiser vi på ferie, så får bare komme oss avsted et sted i morra for å slippe å være hjemme i fall han dukker opp på døra igjen.

Er jo ikke helt normalt det mener jeg... Han vet at jeg har samboer...

Skrevet

IKKE RING!!! Det blir bare tull!

Skrevet

Send en melding og si at du ikke ønsker at han kommer på døra di mer. Av respekt for samboeren din. Også tar du ikke mer kontakt etter det.

Kjipt....

Skrevet

Takk... Som jeg skrev, det var det første jeg tenkte, men man blir jammen satt ut!!

Har jo ikke gjort noe jeg ikke skulle gjort med han annet enn å gå på den puben, men får liksom plutseligvannvittig angst for hva Morten skal si...

Nå tar jeg meg et glass vin og går å legger meg :-//

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...