Gå til innhold

3 cm åpning, kom kom!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom for å sjekke i dag, bare for morro skyld egentlig for jeg er så lei.. Og spesielt i denne varmen! Har termin om 5 dager. Var 3 cm, men det kunne jeg ha hatt en stund og kan fortsette å ha det lenge uten at noe mer skjer.. Men men.. Vertfall 3 cm mindre av det vonde når den tid kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende, da!!! Håper det går fortgang i åpning og fødsel for deg!! Jeg har 11 dager igjen...og er passe lei. Vet ikke om jeg har noe åpning...tenkte å spør jordmor sist jeg var på kontroll, men ble ikke noe av det. Så om ingenting har skjedd til neste kontroll får jeg be henne sjekke det!

Skrevet

Hei

Jeg hadde 3 cm åpning sist svangerskap og var kjempe lei av å vente.

Da gjorde legen min noe effektivt. Hun dro litt forsiktig i livmortappen,

Da jeg kom hjem fikk jeg blødning, og jeg fikk dattera mi kvelden etter :-)

 

Livmortappen må være moden/myknet for å kunne gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...