Goodbye Kitty Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Var den bra? og går det an å dra med gubben på den eller er det damefilm delux?
Gjest -<<- Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Søt, underholdende, klassisk feel good-film. Ikke minneverdig. Det er nok en damefilm de luxe, med mindre mannen din også er fan av Jan Thomas og Blomster-Finn.
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Synes den var gøy;) Glad-film var det:) Hadde med mannen jeg, og han synes den var grei:) hehe!
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg syns den var veldig morsom, veldig mye humor. De klarer ikke helt samme stemingen som på showet i London, men den var absolutt verdt å se. Havner nok i dvd hylla også Mannen syns faktisk den var morsom han også, så det er jo ikke en absolutt damefilm da.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Absolutt verdt å se!! Har fått helt dilla på soundtracken =) Ta med deg gubben!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Den var råbra! Eller, selve handlinga og mye av skuespillerfremføringa var litt så som så, men absolutt verdt pengene! Jeg fikk lyst og klappe på slutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå