Gå til innhold

Alle gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er en attraktiv, pen og slank dame som alltid har vært populær blandt gutter. Tar vare på meg selv ved å trene og spise sundt. Imidlertid har jeg ett kompleks, og det er store kjønnslepper. Har egentlig et bra sex-liv, og min sambo digger å ha sex med meg (i likhet med tidligere partnere). Imidlertid har jeg allikevel lyst til å gjøre en kjønnsleppe-reduksjon, slik at de ikke stikker utenfor de ytre når jeg står. Det vil jo bli bedre for meg å sykle/spinne også da...

Men hvor ille er det egentlig at en dame har store kjønnslepper? Er jeg dum som har lyst til å operere meg, eller er det greit å gjøre det når jeg faktisk har hatt lyst helt siden barneskolen? Trøster meg med at jeg er trang (gjør knipeøvelser) og viser at jeg liker sex... tenker at dette må ha mere å si enn størrelsen på leppene..? Hva syntes dere gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du selv velge. Men jeg er av den oppfatning at en operasjon ikke er nødvendig. Føler du at det er en heftelse for deg i det daglige og som kanskje gjør deg litt "deppa", synes jeg du skal operere. Å gjøre det for kosmetisk skyld, mener jeg altså er unødvendig.

Du sier ingenting om at partneren din klager eller gir uttrykk for misnøye, noe som jeg tolker dit hen at ikke er en big deal for han!

Skrevet

ser du har fått svar både her og på erotikknett... =) (er der også jeg..)

slapp av..! der er INGEN som ser like ut nedentil..

men hvis du absolutt vil gå igjennom en operasjon med evt. bivirkninger og problemer i kanskje månedsvis etterpå bare fordi DU og ingen andre synes at du ser "stygg" ut nedentil, så ta deg ut....

Skrevet

Kalkun er digg det da...

Skrevet

jeg har det egentlig ganske likt som deg, men det er jo ikke noe som ikke funker, det er jo bare det at jeg ikke selv liker det, har hørt at det kan bli masse problemer etter en sånn opprasjon, det er jo bare mannen din som skal se deg, men jeg forstår deg veldig godt, men jeg har funnet ut at det er ikke det som betyr mest her i verden. så jeg har slått det tra meg, ønsker deg lykke til hva du måtte gjøre...

Skrevet

Det er jo kjempe sexy med lange indre kjønnslepper. De inviterer...

Skrevet

Takk!!!

Hilsen HI

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en lang og en kort indre kjønnsleppe.....har aldri vurdert operasjon og har aldri fått noen klager. Men du må bestemme selv.

Skrevet

En lang og en kort her og, men har aldri brydd meg spesielt om det. Fikk vel nok positiv oppmerksomhet på det tidlig fra partnere, så syns det er greit :-)

Skrevet

heihei! har store kjønslepper jeg også, men ingen som har klaget, tvert imot. typen sier selv at han syns det er sexy, og rekner med han er ærlig nok til å ikke lyve til meg;) har selv ikke problemer med det, men tror jeg ville vurdert operasjon om typen ikke likte det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...