*månestråle* Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 De siste 3 dagene har jeg hatt vannaktig utflod, det har ikke vært store mengder, men nok til at jeg har lagt merke til det liksom.. Er dette normalt eller er det grunn til bekymring? Er 21 +1.
mamarama og lille banan Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 dette er normalt meeen i noen spesielle tilfeller kan det faktisk være fostervannlekkasje. hvis det kommer mye bør du ta kontakt med legevakta. er det bare mengder som med vanlig utflod er det lite sjanse for at det er fostervann. blir du bekymret, ta kontakt med lege(vakta), for det er ingen tjent å være usikker og redd.
Nagilimia Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Det hadde jeg også i forige uke. Det var ingen grunn til bekymring for fostervann skal ha en lukt, mens det luktet ingen ting. Etter 3 dager hadde jeg ikke mer, men hadde det fortsatt hadde jeg sjekket det.
*månestråle* Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 Takk beroligende svar fikk jo aldri sove i går parnoid som jeg er, så jeg ringte føden tilslutt. Jordmoren der kunne berolige meg meg at hun syntes det hørtes helt normalt ut. Hun sa som dere at dersom det er fostevann kommer det som oftest større mengder, så lenge det bare var noen dråper trengte jeg ikke å bekymre meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå