Gå til innhold

Randy Pausch er død =o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper kona hans har fin støtte fra resten av familien.

 

Randy Pausch er mannen som hadde "The last lecture".

Har du ikke sett den framføringen, anbefales den på det aller,aller sterkeste. En mann som allerede er en legende, det der.

 

Du finner den på youtube.

 

Rest in peace!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Han levde jammen på overtid, får man si. 18.september i fjor ga de ham 3-6 mnd.

Skrevet

Han så jeg på et Oprah-show for en tid tilbake.

Fantastisk inspirerende mann,kjente ham igjen da jeg så på linken du la inn her.

 

Hvil i fred,Randy Pausch!

 

Mvh

Skrevet

Han så jeg på Oprah, og han gjorde et sterkt inntrykk. Virket som et utrolig flott menneske. Huff, pancreaskreft er virkelig en sykdom jeg ikke ville unt min verste fiende.

Skrevet

Det er så utrolig uretferdig at de beste dør først....

Kunne ikke Saddam ha fått de der hjernesvulstene?

 

Nei, livet er ikke alltid rettferdig.

En flott mann, utrolig inspirerende.

 

Skrevet

Jeg så alle programmene om han, de som er delt i 4 deler på youtube med Diana Sawyer. Helt utrolig inspirerende mann. Flott kone!!

=o)

Skrevet

leste en artikkel om han i lørdagsbt forrige helg og gråt så tårene sprutet.

trist, men det er et flott minne han etterlater seg til barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...