Northernlights Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Håper kona hans har fin støtte fra resten av familien. Randy Pausch er mannen som hadde "The last lecture". Har du ikke sett den framføringen, anbefales den på det aller,aller sterkeste. En mann som allerede er en legende, det der. Du finner den på youtube. Rest in peace!
Northernlights Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2008 Han levde jammen på overtid, får man si. 18.september i fjor ga de ham 3-6 mnd.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Han så jeg på et Oprah-show for en tid tilbake. Fantastisk inspirerende mann,kjente ham igjen da jeg så på linken du la inn her. Hvil i fred,Randy Pausch! Mvh
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Han så jeg på Oprah, og han gjorde et sterkt inntrykk. Virket som et utrolig flott menneske. Huff, pancreaskreft er virkelig en sykdom jeg ikke ville unt min verste fiende.
Leirha Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Det er så utrolig uretferdig at de beste dør først.... Kunne ikke Saddam ha fått de der hjernesvulstene? Nei, livet er ikke alltid rettferdig. En flott mann, utrolig inspirerende.
Northernlights Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2008 Jeg så alle programmene om han, de som er delt i 4 deler på youtube med Diana Sawyer. Helt utrolig inspirerende mann. Flott kone!! =o)
brooklyn Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 leste en artikkel om han i lørdagsbt forrige helg og gråt så tårene sprutet. trist, men det er et flott minne han etterlater seg til barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå