Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Fy F jeg er så dritt lei neseblod:( Nå har snuppa blødd så mange ganger det siste døgnet at jeg har mistet tellingen. Legen vil ikke gjøre noe. Jeg vasker og vasker og vasker både unge, dyner, puter, sengetøy, klær..... og sovet 6 timer til sammen de siste 2 døgnene:( Ja jeg er en syteunge.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Nei det er du absolutt ikke..Hvorfor vil ikke legen gjøre noe..? Det kan jo ikke være normalt?
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Kjenner meg igjen Vi får heller ingen hjelp...:S
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Min kusine slet med ustoppelig neseblod, men skyldes som regel ikke noe annet enn skjøre blodårer eller noe. Men slitsomt, da!
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Vet ikke. Var på legevakten i går og hun ville ikke sjekke nesen engang for å se om hun har stappet noe oppi der. Synes det begynner å bli ekstremt slitsomt. Orket ikke skifte på sengen hennes nå engang for jeg har ikke mere rent og tørt sengetøy. Og jeg vet at hun kommer til å begynne å blø før natten er over uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå