ChellBell - har født! Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Dette må dere ha! http://www.personligalmanacka.se/ Her kan du lage din egen almanakk med akkurat den teksten du selv vil ha på forsiden ("min svangerskapsdagbok" f.eks") i mange forskjellige farger. Innholdet kan du velge mye av selv også. Jeg fikk min i dag og er suuuper fornøyd! Til og med finere i virkeligheten! )
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Ååå, den var lekker! Kostet det ekstra å få sendt den til Norge? Tror jeg skal bestille meg en sånn en:)
ChellBell - har født! Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg betalte totalt 295,-. Bestilte den på mandag og fikk den i dag! Store problemet er bare å finne ut hvilke farger man ønsker.... har jo lyst på en av alle!!
ChellBell - har født! Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Bare vær oppmerksom på at du kan velge hvilken mnd du vil kalenderen skal begynne (min begynner 1. august) og farge på strikken rundt boken.. Jeg så det ikke i første omgang og heller ikke andre gangen jeg holdt på å designe min egen bok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå