Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 hvor skal dere tilbringe bryllupsnatta? vi har snakket om ett hotell,men det er sinnsykt dyrt da...lurer heller på om vi skal spare de pengene og heller bare dra hjem...gjøre det litt hyggelig der istedet.. hva gjør dere?
snurkelurke Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 vi har fått en natt på hotell (og barnevakt) av mine foreldre. de bestilte suite til oss, så det er genialt! tenkte først at det var unødvendig, men så er det noe med at det er den ene gangen man gjør det da.. så litt luksus blir deilig!
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Bryllupssuiten ligger i prisen for leie av lokalet, så vi blir der over natten
fox`y Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hær blir d rett hjem til gutta:O) tili opp dagen etter går jeg utifra...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 på et fiske i lågen som svigerinda mi pynter for oss...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Vi har booka bryllups suiten på hotellet hvor vi skal ha selskapet:) Deilig! Der får vi jordbær og champagne på rommet når festen er ferdig, og frokost på senga dagen etter
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Vi skal ligge på hotellet vi har festen på, hotellrommet får vi gratis når vi har festen på hotellet )
pandabjørn Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 vi hadde vår bryllupsnatt på suite kosta riktig nok 3500,- men er verdt hver eneste krone du må tenke på at det blir det første og eneste gangen (forhåpendligvis da) dere bestille suite...... kunne aldri tenkt meg å ligge hjemme den natta....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå