Gå til innhold

Lønn til barnevakt, hvor mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa skal ha barnevakt i morra fra kl 16-01, jente på 13 år, veldig ansvarsbevisst og flink med snuppa vår. Første gang vi skal ha barnevakt andre enn mormor så lurer litt på betaling da... Hvor mye er vanlig å gi??? Tenkte 500, men samboer mente kanskje det var litt mye siden ho bare er 13 år... Aner egentlig ikke jeg, men vil likke virke gnien...håper jo ho vil være barnevakt en annen gang også!

Håper på endel tilbakemeldinger/svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes oxo 500 var mye..Hva med 300?

Skrevet

JEg syns også 500 hørest mye ut. HUn får jo mye ansvar da siden hun må legge henne og slik, men 300 burde holde. Og så kan du jo gi henne brus og godteri og la henne leie en film eller noe i tillegg?

Jeg lurer også lit på dette. Min fetter på 16 år skal komme hit en kveld og passe jr mens vi er hos noen venner. Det blir bare mens jr sover. Fra kl 20-1 ca.

Hans mor (min tante) passet meg, jeg passet ham og nå er det hans tur til å passe mine :) Hva burde han få da? Jeg brukte å få en 50 lapp eller 100 kr alt ettersom hvor sen de var, men det er jo da 14-15 år siden...

Skrevet

Jeg ga 700 for tilsvarende tilfelle tidligere i vår, da vi var på konsert.. Kanskje det var litt mye, da?

Skrevet

dytter litt og håper på foere meninger...

Skrevet

Synes også at 300,- virker som en fornuftig sum :)

Skrevet

..glemte og å skrive at snuppa er halvannet år, og VELDIG LETT å legge, aldri noe tull... (barnevakta har lagt ho tidligere og, mens vi har vært hjemme, så "vet" det går greit)

Skrevet

hmm jeg skal ha barnevakt på bryllupsdagen, en 16 åring, og jeg tenkte hu skulle få 500 kr, da passer hun småen fra ca kl 20-21 til vi kommer hjem om natta...

er det litt mye det da?*gruble*

Skrevet

Jeg synes ikke 500,- var mye, er en del timer hun skal passe. Så jeg hadde ikke gitt mindre ihvertfall!!

Skrevet

push,,

Skrevet

synes 500 var en grei sum. Vi betalte 500 til barnevakta forrige lørdag, hun satt fra kl. 1830-0130. Er jo noe med at en vil at de skal sitte igjen;) Vi har to unger da, men hun måtte bare legge den eldste, den minste på 2 la vi før vi gikk. "vår" barnevakt er 15 år. Hun ble veldig happy for pengene og hun danset hjemover..hehe. Litt gøy at de blir fornøyd da!

Skrevet

Synest 300 hørtes ut som en passende sum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...