tonebf Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hmmmm selv vasker jeg maskin nr 2 med klær Spiser nudler og potetgull hehe STRANDA I MORGEN :
bente69;) Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kuler'n helt, har begynt ferie i dag:))))))))))))))))))))
Alba44 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Sitter ute med pc`n, glass brus med masse isbiter og myggspiral )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 spiser fondy (rester... så har ikke laget fondy til meg selv..,. hehe) også begyner jeg og innse at småen sikkert ikke skal til pappaen sin i morgen, siden jeg ikke hører noe som helst..hm.. rart! (han ba om fri for de skulle på ferie, også skulle de ikke så da ville han ha han i på fredag eller lørdag, også skrev jeg meld for et par dager siden men ikke hørt noe enda.... ) ellers skjer det usedvanlig lite. passer på en teit hund, men det er verd det for hele slekta er på ferie :-) SKOGEN i morgen :-)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Smører meg med aloevera. Sola var sterk på fjorden i dag!! Venter på min kjære som snart kommer med pizza og skal dele en flaske rødvin og se på film før det er natta.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Knatrer på pc'n og spiser rester av ost og kjeks fra igår, drikker vin og halvsover, blir trøtt i varmen...
Gjest Gul stjerne Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Har sendt typen på fest. Koser meg veldig hjemme alene. Den lille sover søtt.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Har feira lillemors 1 årsdag i dag vi. med 13 stk til bords inklusiv bursdagsbarnet. De aller fleste voksne. Storebror på 6 år, søskenbarn på 15, 21 og 26 år. Resten mammas tanter og onkler, og lillemros besteforeldre. Så nå er det opprydding og shining etter selskapet. Blir masse kakesmuler overalt etter et sånt kalas.... Litt spent på natta. Lillemor drakk en hel kopp med brus..... Hun har fått brus før da uten å reagere, men i dag drakk ho litt vel mye etter min oppfatning.
Miramor Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har akkurat pakket - og i morgen drar vi fra dette deilige sommerhuset i Danmark. Vi tar en tur innom Løveparken før turen går videre nordover.
Lillesnuppis Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 sitter her å bare slapper av med alle vinduene oppe ( er jo så varmt) Å drømmer meg nedover til Tyrkia og alt jeg skal gjøre da jeg kommer nedover dit den 10 aug i 14 dager :-) Så da blir det ennå mere varme, men kort vei til å ligge å duppe uti middelhavet da :-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Lurer fælt på hvor jeg har gjort av iPoden min.... Eller om noen andre små fingre har funnet den interessant.....
* 5 om dagen * Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 nå sitter jeg og skumleser innlegg, for har ikke vært her så mye de siste dagene....men er vel natta snart nå... er det andre som har vondt i hue i denne varmen??er litt slitsomt med en sånn dunk-dunk i bakhode....jaja, hjelper vel å sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå