Gå til innhold

tenker bare på lillegutten min jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sovnet ikke før halv ti...Det kan være varmen (MEST sannsynlig) men hver gang han gråter nå tenker jeg at han har vondt i hodet sitt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kan ikke være lett. Får helt vondt jeg.

Skrevet

Har du vært på undersøkelsen ennå? Er ikke her inne så mye om dagen.

Skrevet

Nei det er ikke lett..men letter litt å skrive noen tanker og bekymringer ned.. :/

Skrevet

Tror nok det er vanlig å tenke sånn, men du hadde nok merket om han hadde smerter. Bra at dere får hjelp, dette kommer til å gå overraskende fint! Lover deg! Tøft her og nå, men alt ordner seg nok til slutt :-) Sender mange klemmer til den nyydelige lille gutten din!

Skrevet

Tusen takk dansefeber :) Veldig snilt av deg

Skrevet

Usj ikke noe ålreit :(

Håpe det går bra :D

KLem

Skrevet

Nå fikk jeg oppdatert meg på situasjonen din. Huff, skjønner at det kverner rundt i hodet ditt. Men du får tenke som så at det er bra de har tatt tah i det så tidllig og at dere nå får oppfølging.

At han brukte lang tid på å sovne har nok mest med varmen og kanskje dagens hendelser å gjøre tenker jeg.

Klem fra

Skrevet

Det går nok bra :) Er bare så fortvilet nå..Vet ikke hva jeg skulle gjort uten samboer nå..

Skrevet

Ble dette oppdaget pga att hodet vokste for raskt?

Ønsker dere lykke til,ingen ønske situasjon nei...

Skrevet

Stakkars liten - leste innlegget ditt fra tidligere i dag. Ikke en grei situasjon. Håper alt viser seg å være ok med gutten deres.

Stor klem

Skrevet

Det skjønner jeg godt... Går nok bedre når du får litt mere til til å "fordøye" dagens hendelser og inntrykk.

Ønsker dere lykke til, og sender dere alle mange varme tanker. Klem

Skrevet

Søstera mi mi fikk dren på grunn av veskesamling i hode..

Det gikk helt fint det.

Er så normal som det går ann å være ;)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...